Eerste week van mijn stage - Reisverslag uit Axel, Nederland van Joep Wiel - WaarBenJij.nu Eerste week van mijn stage - Reisverslag uit Axel, Nederland van Joep Wiel - WaarBenJij.nu

Eerste week van mijn stage

Door: Joep van de Wiel

Blijf op de hoogte en volg Joep

23 Mei 2016 | Nederland, Axel

Een leuk begin van mijn stage. Al veel kennis kunnen maken met mijn collega’s en natuurlijk van Zeeland. Hier in Zeeland is veel meer ruimte dan in Brabant. Toch wel even wennen die Zeeuwse taal. Daarnaast ook een werkplan gemaakt om het terrein op te knappen. Hier moest een deel opnieuw gestraat worden. Er moet een aantal nieuwe kabels getrokken worden voor een externe motor. En een aantal stelcon platen gelegd worden. Het moet in 2 weken gemaakt worden dus er zit best wel wat tijds druk achter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joep

Actief sinds 11 Juni 2016
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 1670

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 15 Juli 2016

Van Alphen transport

Landen bezocht: