tweede week stage - Reisverslag uit Axel, Nederland van Joep Wiel - WaarBenJij.nu tweede week stage - Reisverslag uit Axel, Nederland van Joep Wiel - WaarBenJij.nu

tweede week stage

Blijf op de hoogte en volg Joep

01 Juni 2016 | Nederland, Axel

Het is hier lekker weer en we kunnen goed doorwerken met het opknappen van het erf. Dat noemen ze hier ook wel de hof. Begin hier steeds meer de weg te kennen en ook de Zeeuwse taal. Denk je niet in het buitenland te zitten en dan moet je nog de taal leren.
De komende tijd zullen we de voersubstantie gaan testen om nog meer gas op te wekken. Om gas op te wekken moet het gevoerd worden door bacteriën. Hier proberen wel verschillende voeren te mengen en kijken wat deze soorten voeders doen. Eerst nog de laatste puntjes op de i zetten met het erf op knappen en dan op naar het volgende project. Voor de gene die willen het is hier erg interessant om te kijken. Dit is zeker te weten de beste manier om duurzame energie op te wekken.